Call Me Today +44 75 2328 4208

من در رشته علوم اجتماعی و روان‌درمانگری تحصیل کرده و دارای دیپلم روان‌درمانگری سیستمی هستم. من همینطور دارای دیپلم پیشرفته روان‌درمانگری زوج‌ها (Couples Therapy) از انستیتوی NAOS لندن و دیپلم روان‌درمانگری روابط جنسی و عاطفی (Psychosexual and Relationship Therapy) هستم.

من سال ها با کودکان، نوجوانان، خانواده های مهاجر و زنان قربانی خشونت خانگی و قربانیان قاچاق انسان کار کرده ام و بیش از ده سال است که در چارچوب سازمان‌های غیرانتفاعی یا بطور خصوصی به ارایه خدمات روان‌درمانگری به خانواده ها، زوج ها و افراد می پردازم.

من دارای گواهی اروپایی روان‌درمانگری (ECP) و عضو انجمن اروپایی روان‌درمانگران (EAP) هستم. من همینطور عضویت انجمن اروپایی مشاوران خانواده یا افتا (EFTA) و انجمن مشاوره و روان‌درمانگری بریتانیا یا بی‌ای‌سی‌پی (BACP)، را دارم. همچنین عضو کالج روان‌درمانی جنسی و رابطه (COSRT) هستم.

من در زمینه مشکلات مربوط به روابط خانوادگی، عاطفی – جنسی زوج ها، خشونت خانگی، جدایی، طلاق، تنظیم رابطه با فرزندان و مهارت های فرزندپروری، افسردگی، اضطراب، عدم اعتماد به نفس، مدیریت خشم، آسیب‌های جنسی، خودآزاری، از دست دادن نزدیکان، استرس و ترس های واهی تجربه دارم.

جلسات تراپی و روان‌درمانی برای ساکنین لندن و حومه به صورت حضوری صورت می گیرد. اما با توجه به گستردگی حضور فارسی زبانان در اقصی نقاط دنیا و عدم دسترسی بسیاری از آنها به روان‌درمانگر فارسی زبان، خدمات روان‌درمانی را از طریق اسکایپ هم ارایه می دهم.

هر جلسه مشاوره پنجاه دقیقه و معمولا هفته ای یک بار است، هرچند بنا به مورد ممکن است فاصله جلسات بیش از یک هفته باشد.

جلسه روان‌درمانی

در صورت نیاز به تراپی، می توانید از طریق تلفن یا ایمیل تماس بگیرید تا سوالات احتمالی شما را پاسخ دهم و سپس در صورت تمایل جلسات روان‌درمانی را آغاز کنیم.

برای تراپی از طریق اپ‌های ویدیویی مثل فیس‌تایم یا اسکایپ، ابتدا از طریق ایمیل با من تماس بگیرید تا بعد از تعیین وقت و پرداخت هرینه از طریق حساب بانکی در بریتانیا، حساب TransferWise در کشورهای اروپایی، آمریکا و استرالیا یا  در کشورهای دیگر، جلسات روان‌درمانی را شروع کنیم.

کد اخلاقی

من بر اساس کدهای اخلاقی انجمن مشاوره و روان‌درمانگری بریتانیا یا بی ای سی پی و انجمن اروپایی مشاوران خانواده یا افتا کار می کنم.

بر اساس این کدهای اخلاقی همه محتوای جلسات روان‌درمانی و مشاوره چه حضوری و چه از طریق تلفن یا اسکایپ محرمانه تلقی می شود. بر همین اساس ضبط و بازنشر و استفاده از محتوای جلسات در هر شرایط توسط روان‌درمانگر و مراجع ممنوع و غیرقانونی است.

حریم خصوصی

من مطابق قانون حفاظت از داده ها ۱۹۹۸ بریتانیا خود را موظف به حفظ اطلاعات شخصی که شما از طریق ایمیل در اختیارم می گذارید می‌دانم. برای اطلاع از جزئیات بیشتر به بخش Privacy سایت مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر


تلفن

+44 75 2328 4208

ایمیل

counselling@pourabdollah.com

اینستاگرام

shpourabdollah

فیسبوک

facebook.com/shahrzadpourabdollah